Laatste dag thuis! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu Laatste dag thuis! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu

Laatste dag thuis!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 November 2016 | Nederland, Zevenbergen

Hoi allemaal!

Ten eerste mijn excuses dat ik zaterdag niks heb geüpload, de site werkte helaas niet mee. Ik hoop dat deze dat weer goed maakt.

Maar nu het echte verslag! Ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. Tas inpakken, laatste schoolbestanden downloaden.......
Het is echt zo spannend! Over zo'n 12 uur vertrekken richting Schiphol, en over zo'n 18 uur vertrekt het vliegtuig gewoon! Ik heb er zo veel zin in!
Ben nu bezig met mijn tas inpakken, heb het maken van dit verslag er even tussenin gepropt, want jullie willen natuurlijk wel weten of het goed gaat!

De vooruitzichten zijn trouwens goed. Zo'n 25 graden op Tenerife ;P

Ik weet vanaf nu niet de data van de nieuwe verslagen, het ligt eraan of ik wifi heb. Ik zal het wel zo snel mogelijk doen!

Dit was het weer voor deze keer

Groetjes Robin

  • 15 November 2016 - 20:44

    Ruud Egas:

    Hallo Robin,

    heel veel plezier en maak er mooie reis van!

    Groeten

    Ruud Egas
    Zwatra

  • 15 November 2016 - 21:25

    Fam. Muller:

    Heeyyy onze stoere neef Robin,

    Wij wensen jouw alvast voor morgen een hele goede vlucht!
    En een hele avontuurlijke reis!!
    Wij vinden jouw een kanjer hoor!

    Dikke knuffel van
    Hans Angelina Stefan Astrid Danny Ryan en Sylvia

  • 15 November 2016 - 21:50

    Bas De Koning:

    Hoi Robin,

    Goeie vlucht morgen en heel veel plezier tijdens de overtocht over de Atlantische oceaan.

    Groeten

    Ilona Tycho Danielle en Bas

  • 16 November 2016 - 07:10

    Tycho De Koning:

    Hoi
    Veel plezier op de boot


    Grietjes je neef tycho

  • 16 November 2016 - 07:41

    Gerda Van Silfhout:

    Hoiiii
    Goede vlucht vandaag en heel veel plezier!!
    Groetjes, Gerda, Henrie, Chantal en Rik

  • 16 November 2016 - 21:01

    Amber:

    HOOIII ROBINN

    HEEEEEEEEL VEEEEEEL PLEZIER OP HET ZEILSCHIP
    MAAK ER EEN SUPER LEUKE 6 WEKEN VAN!!!!!!
    HOPELIJK GA J T NAAR J ZIN HEBBEN!!
    APP ME ALS J WIFI HEBTTT.

    DIKKE XXX JE LIEVE ZUS AMBER <3

  • 16 November 2016 - 21:14

    Yvonne :

    Lieve Robin,

    Je gaat een mooi avontuur beleven. Geniet er maar van. Ik ben trots op jou.

    Dikke knuffelkus

    xxxmamaxxx

  • 16 November 2016 - 21:56

    Opa En Oma:

    Lieve Robin,

    Vandaag ben je begonnen aan een avontuur. Geniet er van en een ding is zeker: het zal een onvergetelijk reis zijn. Veel plezier en een behouden vaart.

    Een grote kroel van oma en opa.

  • 16 November 2016 - 22:04

    Danielle:

    Hoi Robin,

    Veel plezier met de reis die je gaat maken.

    Groeten Danielle Thomas en Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Robin

Hoi, ik ben Robin.

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 5603

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 28 December 2016

Masterskip Reis B

Landen bezocht: