Weer thuis! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

29 December 2016 | Nederland, Zevenbergen

Hoi allemaal!

Ik ben gisteren weer veilig aangekomen op Schiphol van deze supergave reis!

Ik zal vandaag niet veel typen, ik heb namelijk van zo'n 3 weken van de reis een reisverslag kunnen bijhouden, en die ben ik aan het klaarmaken om hierop te zetten.

Hij zal ergens de komende week verschijnen.

En nogmaals heel erg bedankt voor het sponsoren!

Groetjes Robin

  • 30 December 2016 - 19:19

    Cor Simons:

    Beste Robin,

    Fijn dat je weer gezond thuis bent gekomen! En wat een ervaring zal je nu rijker zijn. Veel gezien en meegemaakt denk ik. Ik ben benieuwd naar je reisverslag.

    Welkom thuis en een fijnen jaarwisseling met elkaar.

    Groet Cor Simons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Robin

Hoi, ik ben Robin.

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 5601

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 28 December 2016

Masterskip Reis B

Landen bezocht: