Inkopen! (9 dagen te gaan!) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu Inkopen! (9 dagen te gaan!) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu

Inkopen! (9 dagen te gaan!)

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 November 2016 | Nederland, Zevenbergen

Hoi allemaal!

Inmiddels nog 9 dagen te gaan! Ik heb er echt heel veel zin in!

Als eerste is er weer een logo bijgekomen, bekijk hem vooral!
En nu de update. Ik ben afgelopen weekend alle inkopen gaan doen. Bootschoenen, een nieuw regenpak en handdoeken. Echt te veel om op te noemen! Ook is de schoolplanner af. ik heb een stuk of 10 toetsen aan boord, dus ik moet aan de bak! ;P

Dit is het weer voor nu. Ik zal zaterdag en de dinsdag voor vertrek nog verslag plaatsen. Daarna zijn er geen vaste tijden meer, alleen als ik wifi heb.

Tot het volgende verslag!

Groetjes Robin

• 15 November 2016 - 19:25

Papa:

Morgen gaat de grote reis beginnen van mijn stoere vent! Zo trots op hem!

Zet hem op lieverd! Maak er een reis van om nooit te vergeten!