Nog 1 maand! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu Nog 1 maand! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Robin Veer - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 Oktober 2016 | Nederland, Zevenbergen

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie nu op mijn profiel kijken! Hier is mijn eerste verslag. Ik heb het geld betaald, dus ik ga nu officieel mee! Ik ben nog bezig met het laatste geld bij elkaar te krijgen met sponsoren. Ook ben ik net begonnen met het maken van de schoolplanners van tijdens de reis. Daarna ga ik kijken welke schoolboeken ik moet inscannen en meenemen. Er komen er nog wat gesprekken met de leraren en de directeur aan. Ik heb er echt superveel zin in!

Aftellen naar 16 november!

Dit is het voor nu.
Ik zal zo vaak mogelijk updates proberen te posten.

Groetjes Robin

Tags: Masterskip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Robin

Hoi, ik ben Robin.

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 5598

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 28 December 2016

Masterskip Reis B

Landen bezocht: